klubba

03 JAN 2021 19:05
Dags för Årsmöte.......
  • Uppdaterad: 03 JAN 2021 22:55

MSK Hammarens styrelse kallar till årsmöte, Måndagen den 8 februari 2021 kl.19.30.

Eftersom vi fortfarande i skrivande stund befinner oss i en pandemi kan styrelsen inte besluta om det kommer att bli ett digitalt eller fysiskt. Styrelsen hoppas naturligtvis att det kan bli ett fysiskt möte. Då kommet det att bli i Eldsboda huset. Hallstahammar, lokalen Oasen på bottenvåningen. Om restriktionernan fortfarande finns kvar i nuvarande form kommer det att ske digitalt. Regeringen har ju beslutat att nuvarande restriktionern kommer att vara till den 24 Jan. 2021. Beslutet för fysiskt eller digitalt möte kommer styrelsen att fatta beslut om efter den 24 Jan. 2021. och meddelas på Hemsidan.

Blir årsmötet digitalt kommer infromation om hur man kopplar upp sig att meddelas på hemsidan snarast efter den 24 Jan. 2021. Om årsmötet blir digitalt kommer inga utmärkelser att delas ut av förklariga skäl. Styrelsen ber att få återkomma till när och var det kommer att kunna ske under 2021.

När det gäller övriga delar på årsmötet som ex. val till våra olika funktioner inom MSK Hammaren ser vi inte att det kommer att påverkas.

Vi gör det naturligtvis enkelt för valberedningen genom att hjälpa till och komma med förslag till de olika posterna. Till valberedare valde förra årsmöte Johan Broberg och Micke Seljeson.

För övriga frågor gällande årsmötet är det bara att kontakta styrelsen eller våra sektioner. Här kan ni finna vilka de är !

Motioner till årsmötet skall vara styrelsen tillhanda, senast Fredag den 31 Januari.

Styrelsen.

Skribent: Thomas Avelin